Direktlänk till inlägg 24 december 2010

GOD JUL!!!!

Av Carina Andersson - 24 december 2010 07:56

Ja, som sagt så önskar vi, familjen Andersson på Kennel Pocketbay, en riktigt God Jul till alla hund o hästvänner!! 

Jag hoppas att ni får en trevlig, rogivande dag tillsammans med familj samt att ni får mycket god mat o MÅNGA paket  


Vi har fått ett par fina julhälsningar till, den elektroniska vägen och jag tackar Christina, vår instruktör på brukshundsklubben samt Yvonne med familj för de fina korten!


Christinas duktiga hundar

  



 Elly, Meya o Mezzi

  


GOD JUL!!


Carina

 
 
Ingen bild

Bitte

24 december 2010 08:34

Hej!

Tack för jättefin julhälsning, ha nu själv en riktigt skön jul./Bitte

Carina Andersson

24 december 2010 10:51

God Jul på dig med Bitte!!
Angående min julhälsning så finns det ju finare men denna fick duga, så här intill julen.......den fridsamma:;))
Men som sagt; En god jul o var rädd om dig!!

Kram Carina

 
Yvonne K

Yvonne K

25 december 2010 18:29

God fortsättning önskar vi er!
Hoppas ni har det gott i juletiden, är du ledig i jul Carina?

Vi är bara i slutet på december, men jag är redan sååå trött på denna kylan, aaaah vad jobbigt och frysa hela tiden oavsett vad man tar på sig :((

Nä nu ska jag inte klaga, det är vackert med snö, och jag gillar i vanliga fall vinter, positivt är iallafall att nu har det vänt och dagarna blir längre ;))

Har ni hämtat hem lilla Betty? Hoppas allt kommer gå bra och Lycka till med henne!

Kramar
Yvonne

http://yvonnek.bloggplatsen.se

Carina Andersson

25 december 2010 20:54

Hej Yvonne!

Tack det samma önskar vi er!! Ja, jag har varit ledig men mår inte bra. Har fått nåt dumt virus som suttit i flera veckor och nu har jag ont i leder, hals och känner mig så genomtrött;;(((
Jag är annars villig att hålla med dig angående vädret......Fint MEN för KALLT!!!!! Sen gör det inte saken bättre att vi har kvar våra vintermånader, januari o februari..........
"Bettan" är hemma nu och det är en tjej med skinn på näsan;;;)) Wilma tror säkert att denna lilla roliga "grej" är en julklapp till henne, den både låter o rör på sig;;;))
Men allt går bra!!! JÄTTEROLIGT!!!!

Kram
Carina

 
Ingen bild

Sussi

26 december 2010 15:53

God fortsättning till dig och familjen, och jag hoppas att du kryar på dig.
Sussi

Carina Andersson

26 december 2010 19:31

Hej Suss!

Hoppas att ni haft en bra jul o god fortsättning önskas er med!
Jo, tack, jag hoppas verkligen att jag blir bättre snart. Nu känns det bara hopplöst;;(((

Kram
Carina

 
Ingen bild

Fredrik W

31 december 2010 12:05

Hej hoppsan, är lite sent ute men nu har jag en ny datorstol så man kan sitta framför dumburken igen.

God jul i efterskott och ett riktigt gott nytt år! Hälsa hela familjen och ha det så bra!

/Fredrik

Carina Andersson

31 december 2010 18:48

Hej Fredrik!

Jag har, även jag, en ny data stol! Fått av Mysa o Rickard i julklapp!
Önskar också er ett riktigt Gott Nytt År!!!!
Hälsa familjen!

Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards