Alla inlägg den 5 september 2011

Av Carina Andersson - 5 september 2011 21:49

I dag har jag haft en skön slappedag! Speciellt avkopplande var det för huvudet o för den envisa migränen jag dragits med......

På eftermiddagen hade jag en extra träning för Carina med Amy. Vi jobbade med finputsning o detaljer, vilket inte uppskattades helt av Amy, då hon får jobba mer;;) Men man märker hur annolunda ridningen/gången blir när man spänner bågen! Skrittade ut efteråt. 

Väl hemma var det skönt att duscha!!!! Middag o sen kaffe på det! 

Har knåpat på ny layout på min hemsida och den kan nog bli bra, vart det lider. 

Nu är det natti!


Jo, alla rosetterna från utställningen sen sist, har kommit upp och pryder väggarna så fint!!! Finns mer plats, faktiskt,  om inget annat så ska jag se till så att där blir plats!!!


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards