Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Carina Andersson - 19 mars 2012 21:58

I dag har jag, Wilma, Bettan och Lucky tagit en skön promenad i fina men lite blåsiga vårvädret! Tillika fick vi lite "gratis" MH träning i form av "dumpen" men denna dump var egentligen en slags bevattningspump, iförd vit presennings material. Jag var i alla fall glad för att bonden inte kom, då jag traskade i hans fält och hundarna avdramatiserade det hela per omgående;) Vi var väl ute i nästan två timmar och väl hemma igen fick resterande vovvar komma ut och jag drack kaffet i trädgården. 

Är man föresten uttråkad då man tittar på Top Model USA men har kollat på datorn i förväg vem som vinner allt?? 
I så fall är jag nog uttråkad! 


Jag har kollat upp en hel del utställningar som jag tänkt anmäla Wilma o Bettan till och väggen pryds redan med de fina rosetterna från igår;) 


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards