Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Carina Andersson - 8 juli 2013 00:15

Åh, som jag längtat till denna helgen! En av årets stora höjdpunkter! Dressyrkursen på Stall Backbo! En hel helg med hästen i fokus, träning, teori, trevligt sällskap och god mat! Att vi sen fick fint väder med var ju bara ett extra plus;) Amy var jätteduktig båda dagarna och gav mig en härlig känsla! Vi återupptog att träna byten! Jätteroligt!
Tack så jättemycket än en gång till både Carina och Christian som genom sitt engagemang möjliggör denna uppskattade dressyrkurs!!!!'

Jag har lyckats att bära mina nya linser utan några större problem men märker efter ett ex antal timmar att man blir ganska trött i ögonen. Men hittills är jag väldigt nöjd, dock är det ett smärre bry att sätta i dem;( Man har ju dem av en anledning........man ser ju inte så bra och sen tillika ska SE, att sätta idem@@@@@
Bosse har åter igen eller äntligen tagit tag i köks och hallgolvet projektet........,Hoppas nu att det ska bli bra!!!!
Senare kväll var jag, Bosse, Wilma och Bettan på en ordentlig genomkörande promenad! Skönt!
Idag har jag också varit och hälsat på Alice, Emily och Jimmy! Hon är så oerhört fin! Vilket temperament samt pigmentering dessa tre valpar har fått!! Spännande att följa dem!!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards