Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Carina Andersson - 19 januari 2015 21:45

Ledig måndag och kunde unna mig lite sovmorgon;)
Efter frukost valde jag mellan en tur i Järavallen eller ner om sjöarna. Sjöarna heter eller kallas för Saxtorps sjöarna och är väl egentligen konstgjorda, omtyckta för både människor och djur att bada i men en viss försiktighet är att föredra då de är ganska bråddjupa......
I dag gick rundan med tjejerna ner till sjöarna och det var en härlig runda på 1,5 timme, gott och väl.
Väl hemma igen så var det bara att byta kläder o åka till stallet. Under tiden jag mockade så kastade jag ett öga ut till hästarnas hage och det är så härligt att se dem tillsammans! Ibland tycker Amy med ålders rätt att Io behöver uppfostras men idag busade dem lite tillsammans;)
Tack vare snälla Carina, som lånade ut sin sadel så kunde jag rida båda hästarna idag och vilken lyckokänsla!!!
Denna härliga dag avrundades med en värmande brasa i kaminen, god mat, ett glas rött och nu en film på TV!
Trevlig Måndag!!!!;))

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards