Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Carina Andersson - 30 oktober 2010 21:05

Ja, åtminstone idag  

Jag hade bestämt träff/ridtur med Anna o Britta i stallet. Så klockan ringde 08:15. Släppte ut tjejerna o satte igång en maskin tvätt, den första av fyra, som det blev totalt idag. 

Efter att ha ätit frukost och haft alla hundar ute så åkte jag till stallet. Jag mockade o gjorde vid Amy. Carina följde med Anna o mig och vi hade en jättehärlig ridtur! Vädret var till sin fördel, denna höstdag. 

Amy fick komma ut i hagen igen o efter att ha sagt hejdå till henne åkte jag hem o målade elementen i storarummet. 

Därefter höllt jag vovvarna sällskap i trädgården o plockade hundbajs.......Ska nog lära dem att plocka upp efter sig själv  

I morgon, om vädret tillåter och om det går, så hade jag tänkt att klippa gräset. Hade varit bra om det funkat. 


I kväll unnade jag o Marcus oss en köpepizza. Gott då men inte nu......blev för mätt  


Tycker om denna låten; Natterawn av Rasmus Seebach

Tycker också om; Att jag kunde se Dobidoo på SVT Play i går kväll

Tycker inte om; Att vår TV inte fungerar.......Nätets fel


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards