Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

MAN SKA AKTA SIG FÖR ATT VARA FÖR AKTIV MAN KAN JU LÄTT BLI BRÄND

Av Carina Andersson - 5 juni 2011 22:55

Speciellt om solen gassar för fullt o man har exponerat den vita vinterkroppen!

Tur i alla fall att inga grannar var ute  

Men jag har i alla fall fått lite struktur på den där trädgården nu och man kan åtminstone skönja ett slut........kanske........

O varmt har det varit! Jag skulle köra en runda med bilen i eftermiddags o då visade tempen på 27 grader! Kom att tänka på, att vi en morgon i stallet hade -27!!!! Lite kontrast alltså! Men helt klart att jag föredrar detta!!!!!!

Den söta tvättmaskinen har gått ett par vändor i dag med o jätteskönt att kunna hänga ut tvätten! 

I kväll har jag ridit ut en skön kvällsrunda med Carina. Härligt att rida igen, fast det blev med shorts o gympadojjor 


Killarna o jag avnjöt grillat idag, helmysigt o gott!!

Nu är man duschad, insmord o har solfrossa.........


Carina 

 
 
Ingen bild

Sussi

6 juni 2011 21:59

Imponerande att du orkar utföra trädgårdsarbete i denna värmen, själv tvättade och städade jag bilen i dag och då var det precis att jag orkade, fast det var kallt vatten i slangen!
Ha det så bra. Sussi

Carina Andersson

6 juni 2011 22:10

Hej Suss!

Får jag några kommentarer över huvudtaget, vilket har varit väldigt dåligt med, så är där alltid nån från DIG i alla fall!!! GLAD, blir jag!!!
Nej, det var knappt man orkade med det, så idag har jag gjort ett "avhopp" läs dagens blogg.
Hoppas att allt är bra med dig!

Kram
Carina

 
Yvonne K

Yvonne K

7 juni 2011 18:46

Ja visst vill man gärna ha kommentarer Carina. Tänk när man VET att vissa är inne och läser och ändå inte kommenterar, och man även ser det på besöksantalet och url-länken, visst det gör man ju själv ibland... men ändå :((
Just nu så vet jag inte hur jag ska göra med bloggen, bloggar på ett tag till kanske sen får jag se. Tycker det är roligare för tillfället att vara inne på facebook där man får en helt annan respons.
Ha det gott och ta det lugnt i värmen.
Kramar

http://yvonnek.bloggplatsen.se

Carina Andersson

7 juni 2011 22:29

Hej Yvonne!!

Kan inte annat än att hålla med dig! Jag har ju skrivit flera gånger att man önskar lite "feedback" i form av kommentarer, så har det blivit bättre respons ett tag men sen är det tillbaka på noll igen;;(( Man vill ju heller inte tvinga folk att skriva.......men som du också skrev......Kan man gå in o läsa så kan man väl slänga iväg en kommentar! Visst, sen bloggar jag för all del för min egen skull men helt klart är det roligare när man får kommentarer!
Ibland när jag loggar in för att skriva o ser att man inte har någon kommentar, då har det hänt att jag bara loggat ut igen........Man delar ju ändå med sig, i det man skriver och får man ingen respons då.......Ja, då kan det ju lika gärna vara!!
MEN, JÄTTETACKSAM för din kommentar!!!!:::))))
Vi brukar ju kommentera varandras i alla fall;;)) Fast vi var väl flitigare med det innan!!
Kan ju vara en blandning av FB, som du skrev samt det fina vädret vi haft!!;;)
Jag hoppas i alla fall att du fortsätter att blogga!!
Hoppas att allt är väl med er annars!
Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards