Direktlänk till inlägg 15 juni 2011

HEJ HOPP, NU ÄR JAG HÄR IGEN

Av Carina Andersson - 15 juni 2011 22:53

Jag vet att jag varit slö med att blogga men antar att det är det fina vädret som lockar mer än att sitta inne! Jag har införskaffat mig en Kickbike! Det är hundarnas o mitt nya motionsredskap och ikväll har jag o Wilma haft en premiärtur! Det var skithäftigt o jättejobbigt!!! Jag var väldigt imponerad av Wilma! Hon är kvicktänkt den tjejen o VÄLDIGT lyhörd!! Och vilket STEG hon fick i traven!!!!! Kickbiken är ett mellanting mellan "steppen" man hade/har på arobicpassen och med löpning. Alltså är det väldigt bra för ben, rumpa o hållning, rent generellt sätt! 


Som ni ser är hemsidan uppdaterad med ny layout. Jag är inte helt nöjd med den men nu får den duga så länge i alla fall! Hur som helst så tror o hoppas jag att problemet med dubbla rullningslister är borta nu!!


Carina

 
 
Ingen bild

my

17 juni 2011 08:18

hej jätte fin hemsidan, den här är mycket bättre :) lycka nu till i helgen med tävlandet :)
kram loppa

Carina Andersson

17 juni 2011 23:14

Hej Lopp!

Tackar för komplimangen om hemsidan men jag är inte riktigt nöjd själv:( Får väl ta tag i det en annan, regnig dag! Jag säger inget om ditt lycka till, annat än att jag ska göra mitt bästa! Lycka till själv i helgen!!!
Kram
Mamma

 
Ingen bild

Sussi

18 juni 2011 22:28

Är du nöjd med ditt resultat i dag? Om jag kommer upp i tid i morgon så kör jag till Trolleholm och tittar på Amy och hennes matte, i fall att jag inte gör det då önskar jag dig lycka till! Sussi

Carina Andersson

19 juni 2011 20:33

Hej Suss!!

Supertack för att du var så snäll o kom och tittade på mig o Amy idag!!! Jag är jättetacksam för att du är så snäll o kommer samt att du är min vän!!!;)

Kram
Carina




Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards