Alla inlägg under juni 2011

Av Carina Andersson - 3 juni 2011 22:20

Jag blev "tvungen" att ändra på mina planer för dagen idag.....My o Rickard skulle nämligen städa av sin lägenhet och de brukar verkligen ställa upp, då vi behöver hjälp, så det blev att åka till Lomma i stället o putsa fönster o putsa fönster och putsa fönster!!! 

Skönt att det är avklarat! När man väl har flyttat så vill man ju inte hålla på med det gamla, i stället vill man lägga all tid man har på det nya o komma iordning där!


Jag fick handlat o sen lagat middag. Körde till stallet o mockade till Amy som får lite ofrivilliga slappedagar nu. Hem o gav vovvarna mat o sen var de ute med mig i trädgården medan jag klippte det mesta av gräset. Jag passade på att vattna o sådde lite gräsfrö, här o var.

Tvätten blev inte tvättad idag men väl sorterad, så det är väl fortfarande planerna för morgondagen.......Kanske om jag skriver att jag ska göra nåt annat, så blir tvätten klar?????

Det har varit en underbar dag, rent vädermässigt och i kväll fick man en förkänsla av kommande, underbara sommarkvällar!!!!


Carina

Av Carina Andersson - 2 juni 2011 22:42

Ledig o njuter av soliga dagar!!! Perfekt tajming  
VARFÖR har vi inte denna årstid året om???????? 

Alla mår ju bättre o är piggare av detta vädret, kvällarna o framför allt LJUSET!!!


I dag har jag o My ställt vovvar i Landskrona! Jag åkte dit med Wilma o Betty o My hade med sig Polly o Dexter. Vi hade en jättetrevlig dag med ett underbart väder och detta "spetsades" med att alla våra hundar placerade sig som antingen BIR valpar eller BIR!! Däremot var det bara Polly som gick vidare från finalen! Hon vann gruppen o slutade som 9:a i BIS:et. Grattis My o Polly!!  


Nu har vovvarna lite paus från utställningar men planer för fler finns! 

Jag har anmält Amy till tävling, en LA:3 och en Medelsvår C:1


Nu är det snart natti o morgondagen får väl bestå av tvätt, gräsklippning o lite annat smått o gott!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards