Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Carina Andersson - 4 januari 2012 22:01

Kunde sova länge eftersom man kände sig lite sliten från gårdagens hockeymatch! Från ha varit ett mycket böljande spel men mest till de svenska killarnas fördel, så kom där ett snörpligt baklängesmål och sen ytterligare ett;( Jag hade tänkt att ge upp tittandet men hade inte mycket annat att företa mig, så det blev att sitta kvar. Tur var väl det! De "blågula" reducerade via målvaktstavla och kvitterade, endast 2 minuter kvar av ordinarie tid! Matchen avgjordes på straffar,där Sverige VANN!!!! Final i morgon och hoppas på ett guld är kanske mycket begärt men hoppas kan man ju!Det har blåst som bara den men solen tittade fram efter lunch och jag tog Wilma o Bettan på en härlig långpromenad! Jag tror att Betty egentligen är en hane, eller rättare sagt; HADE hon varit en hane, då hade hon blivit döpt till Ådi ( ni vet den där knäppa hunden i Gustav) Likheterna är slående.........Tungan hängande ut på sidan och blicken låååååångt borta;;))) MEN HÄRLIG är hon!!Annars lite allmänt plockande och hushållsbestyr. Ett trevligt besök i stallet och träffade Carina och stalltjejerna!! Amy fick jag mer eller mindre "gräva" fram så lerig var hon......Tack och lov för spolplatta OCH täcken!!Efter projekt rengöring, promenad och äpple, så kunde hon gå in i ren box, mysigt!Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards