Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Carina Andersson - 28 oktober 2012 22:02

Åh, lilla Bettan med syskon fyller år idag!!! VAR har dessa två åren tagit vägen??? Usch, ibland blir man så plötsligt påmind om HUR fort tiden går!! Det var ju inte så längesen jag och My körde alla milen upp till Stockholm i världens snöoväder och hämtade hem det lilla livet!! Så ett STORT grattis till Bettan och hennes syskon på deras dag!!Själv har jag jobbat och haft migrän;((( Vi hade städ dag i stallet idag men jag kunde inte medverka på grund av en sen bokning med en tidig kväll så Bosse var snäll och representerade Amy's familj;)) Tack så jättemycket för hjälpen käre man! Jag har jobbat på ett boende i kväll och när jag hade nattat en tant så var hon så frusen, så jag erbjöd henne en filt som hon tackade ja till. Jag kunde inte motstå att säga till henne, att om man börjar rusta upp för hela arsenalen i slutet av oktober, så vad ska man då ha på sig till vintern? Som svar fick jag så att jag teg; TVÅ filtar;)))))Carina

Ovido - Quiz & Flashcards