Alla inlägg den 22 december 2013

Av Carina Andersson - 22 december 2013 20:46

Jag är nästan ledsen för att konstatera att jag inte har någon större julkänsla detta året;( Jag vet inte om det är någon kombination av frånvaron av snö eller att jag legat däckad en hel vecka i en envis förkylning........Var tog dem förberdelserna vägen??? Barnen eller majoriteten av dem önskar sig pengar........Hur roligt är det, på en skala 1-10???

Mannen deklerar; Köp INGA julklappar till mig!!! SUCK;((

Nu har jag i alla fall gjort köttbullar, bakat bröd, brunkål och risgrynsgröt;) Mannen håller på med julskinkan!

Jag inbillar mig, helt klart, att när väl det är dags med själva julfirandet att det känns som jul, i alla fall!

Det ska i varje fall bli kul att vara tillsammans med familjen och äta gott!! Vi har också, sedan några år tillbaka annammat julklapps spelet......Jätteroligt men sååå himla svårt att hitta något bra samt vettigt för 50:-!! Men vi tycker att det är så bra, allesammans, att vi höjt "insatsen" på paketen till tre stycken var........med andra ord, trippelt så svårt att hitta något;))

Julkorten är skickade om än begränsade i antal.....Inte helt fel med FB eller mail;) Fast visst är det ROLIGARE ( och dyrt) när posten levererar dem!!


I dag har jag och Bosse varit uppe i stallet hos fina, goa Amy;) Jag red och Bosse cyklade en liten sväng och det var så roligt!! Hon är nyklippt, bara för tredje gången denna hösten och hon var så himla fin!

I morgon tänkte jag inhandla julklappar till hundar och hästar;)

Sen ser jag fram emot lediga dagar med ridturer, långa promenader med vovvarna, sovmorgon i plural, myseldningar i kaminen och filmkvällar!!!

Jag önskar er alla en En Riktigt God Jul!!!!!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards