Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Carina Andersson - 9 januari 2014 21:54

Jag snusar sedan ett par, tre år tillbaka efter att ha rökat större delen av livet;( Snuset är vad jag åtminstone inbillar mig, bättre än rökningen då man dels inte får i sig tjäran eller kolmonixid och man förpestar ju inte för andra! Konditionen påverkas inte heller av snusningen!

Till att börja med använde jag de så kallde miniportionssnuset men sedan hittade jag Snuset med stort S!! Ett gott snus förpackat i någon mellansize som de kallade för Midi. De har varit perfekta!! Men så för någon vecka sedan berättade den lokala handlaren att de som tillverkar det snuset har beslutat att slopa det!!!

Men JAG då??? HUR ska jag nu klara mig????? VAD ska jag nu använda???? Men det är bra........bara börja tillverka något för att sen slopa det;(((

Tänk om Marabou hade gjort det samma??? HUR populärt hade det blivit???!!!!

GRRRRR;(((((


I dag har jag jobbat och det har varit en ok dag, trots detta ivinnerliga regnande!! Mindre bra är det att jag, de senaste dagarna har varit så fruktansvärt trött och orkeslös;( Sover inte så gott på nätterna och man är, näst intill i koma, när man vaknar av alarmet;( Senare förmiddag och upp emot halva dagen gången har man energi för att sen känna hur den formligen rinner av en;(( 

Är det fortfarande förkylningen som spökar, årstiden som sådan eller? Finns det fler än mig som känner så här??

Carina


Har föresten gjort en ny "add" om den, förhoppningsvis tillkommande valpannonsen mellan Betty o Sebban! Annonsen är lagd på Facebook och det är helt ok att dela den!


 

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards