Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Carina Andersson - 12 mars 2015 00:00

Ett sent Blogginlägg men har inget annat bättre för mig......;)
Är ingen storspelare på varken telefon eller "padda" men jag liksom många andra, före mig, spelar Candy Crush......Vissa banor är betydligt lättare än andra o jag fastnade på en nivå i säkert två månaders tid innan jag, äntligen, klarade av den.....skam den som ger sig;)
Nu har jag klarat tre banor inom loppet av några dagar och väntar hjälp av vänner för att ta sig vidare.......
Med andra ord.......jag kommer ingenstans;(
Gunilla, min trogne Wordfeud och Yatzi spelare har svikit mig ikväll.....Facebook är genom kollat, mannen o hundarna sover medan jag inte kan sova, så då får det bli Blogg i stället;)

Jag har börjat mitt nya jobb och jag TRIVS! Så underbart skönt att slippa gå upp innan hin har fått skorna på!!!!!
Jag hinner med hästar, mockning, hundar samt hus göromål innan jobb och jag är inte trött!!
Ett trevligt arbetsgäng, väl mottagen, bra område och trevliga vårdtagare!!

I går blev det en tur i Järavallen med Marcus, Emily, Alice samt våra tjejer!;)
Vilket UNDERBART väder vi har haft, de senaste dagarna!

Idag har jag haft kvalitetstid med mellersta sonen! Så himla mysig dag tillsammans!
Kom äntligen o tittade på bokrea men endast (naturligtvis väldigt försenat) för att upptäcka att set mesta o bästa var borta;(
Det fördelaktiga i detta var att jag tjänade pengar på att låta bli att köpa;)
Tänkte besöka en hästtillbehörsaffär men denna hade stängt på onsdagar så det blev också "billigt"
Vi "syndade" genom en fika på Subway och sen en god kopp kaffe med tilltugg på ett café fast detta kompenserandes med en härlig tur i skogen med tjejerna sen!

Däremot har jag fått ett bevis på att Io kommer att generera pengar/bli en inkomst källa till oss då jag hittade ett ägg, ett helt sådant, i hennes box i kväll;))
Ett ägg om dagen x 365 kommer att löna sig;!))
Amy riden i kväll och i morgon är det träning för Io;)

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards