Alla inlägg den 11 november 2011

Av Carina Andersson - 11 november 2011 12:23

Nu ska hemsidan ha fått en ny layout som jag hoppas ska gillas samt fungera, rent generellt sätt! 
 

Som ni märkt, ni som brukar besöka hemsidan o bloggen, så har det inte hänt så mycket här på sistone men så har det hänt så mycket mer, bakom kulissen, så att säga, vilket gjort att jag inte orkat blogga. 

Amy, min fina underbara, har blivit opererad för lösa benbitar i båda bakbenen. Operationen gick bra men inflammationen hon hade, till följd av benbitarna, hade inte "lagt" sig till återbesöket och hon blev behandlad med cortison. Nytt återbesök om någon vecka. Många tankar snurrar, både ljusa o mörka om vad det hela kommer att leda till......Just nu känns det hopplöst och det tar emot att åka till stallet. Hon berör mig så mycket och bara tanken på om hon inte blir bättre.......Vad kommer det att innebära??

Carina med flera har varit så snälla och erbjudit mig att rida deras hästar, vilket jag är oerhört tacksam för men det är ju inte riktigt det samma......Jag saknar våra träningar för Carina o Kerstin, rida ut samt att tävla. Vi hade ju kommit så långt.........Hade man vetat, fått en garanti att hon kommer att bli helt bra, så hade jag kunnat vänta men det är osäkerheten som är den värsta....

Annat trist som hänt är att Kellie, vår underbara prinsessa, har blivit HD röntgad med resultatet D.......Ja, vad säger man?? Det är så ofattbart! Denna fina tjej, med så mycket potential! Förra året blev Millie röntgad till C och nu, detta med Kellie......Vi har planer på att röntga om men inte för att jag tror att det ändrar på nåt. Detta innebär att jag/vi inte har någon collietik att avla på......Vilken underbar start på min uppfödardröm...... 


Finns där någon i den stora världen som har en lovande dressyrhäst till övers? Eller två collietikar med gedigna avelslinjer eller bara vansinnigt mycket med pengar till övers? 

Just nu känns det motigt.......


Carina


Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards