Alla inlägg den 16 november 2011

Av Carina Andersson - 16 november 2011 23:24

Jaha, så var det dags igen.....Sitta ner, ÄNTLIGEN, o ta en kopp kaffe o blogga lite. Har jobbat kväll men som i det stora hela har varit bra förutom en tryckande, envis huvudvärk;(( INTE ok!

Tidigare idag tog jag Wilma, Bettan o Easy på en skön promenad på 50 minuter. Easy fäller som ett såll nu och ett bad är nästående...Blev mycket hår till fåglarna som de kan använda till vinterisolering;) 

Bosse besiktigat min bil och hästtransport idag. Bilen gick igenom men inte transporten, ojämn bromsverkan. 

Plus att jag fick isatt en nytt sidobacksglas!!Dock inte på besiktningen utan av mannen ( efter ett års avsaknad) Bättre sent än aldrig;))


Carina


P.s Till My:

Jag har nog inslag av blonda hårslingor i alla fall, då jag inte fattade din kommentar. Men LÄSTE sen mitt inlägg, det du kommentererade, och då FATTADE jag;;)) Också sent än aldrig!

Ovido - Quiz & Flashcards