Alla inlägg den 13 november 2011

Av Carina Andersson - 13 november 2011 22:34

Så kan det gå med idé torka;) Jobbat kväll idag med. Hann i alla fall att sätta upp Wilmas fina rosetter från Växjö! 

Bosse har varit mer aktiv än jag varit, på Fars Dag o allt. Våra pappor fick blomma o ljus på deras minneslundar. 

Som jag skrev igår så behöver man egentligen inte dessa dagar. 

Jag läste ut Camilla Läckbergs senaste bok igår, Änglamakerskan. Har egentligen tröttnat på storyn och hade lovat mig själv att inte köpa boken men sen kom den....o ja, har man läst alla andra, så känns det märkligt att inte läsa denna. Stundtals lite spännande men inget jag vill rekommendera. Kunde varit så mycket bättre.

I dag köpte jag Kepplers nya o den ska bli intressant att läsa. Men ikväll, när jag intar ryggläge så är det Hundsport eller tidningen Ridsport som går före!!

Grattar My till Polly "prick´s" fina MH idag! Grattis!! 

Antar att det inte gör något om där blir en valp "över"???!!!


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards