Alla inlägg den 15 september 2013

Av Carina Andersson - 15 september 2013 22:10

Skönt med sovmorgon och har sovit så gott inatt!
Efter frukosten var det dags att ge sig på att bada Easy. Det är inte det att han är jobbig att bada eller att göra vid, tvärtom, han är så otroligt snäll! Men hans päls.........Ingen av våra andra hanar har en sådan kompakt päls som Easy's;((
Det tar evigheter innan vattnet ens tränger igenom pälsen för att inte tala om, när man sen ska torra honom!!
Gosige kille, han bara står där så snällt!!
Så efter några timmars ihållande arbete hade jag en stilig collie och jag åkte till stallet. Amy fick det fint i sin box och sen fick även hon, sig en "make over" då jag ryckte hennes man och ansade till benen på oönskad hårväxt ( på hästen, alltså;)
Därefter red jag ut en härlig tur!
Väl hemma igen tog Bosse och jag ner Wilma, Bettan och Lucky till skogen. Det märks gott att hösten har kommit nu men trots en regnig förmiddag så sprack det upp lagom till tidig kväll.
Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards