Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Carina Andersson - 9 oktober 2014 23:19

I dag eller rättare sagt, i kväll, har jag tränat båda mina fina hästar för Carina;))
Fast jag blev genomblöt av svett så är det något jag skulle vilja göra alla veckans dagar!!
Fast vi kommit långt på vägen så känns det ändå "som ett skrap på ytan" och det är väl bara att inse att man inte blir riktigt fullärd i ridkonstens ädla konst;))) Ridning är så mycket mer och ju mer man vill och ju längre man kommer så dyker det upp nya mål och förutsättningar!
Men även om det känns ouppnåeligt ibland så tänker jag minsann att jag ska ha kul på vägen;)))

Som jag nämnt tidigare så var ju kursen med Aima slut igår och jag hade egentligen tänkt att göra en mindre paus, dels med tanke på mina, alla förehavande men också med hennes ålder i åtanke men efter vår tränares fina kommentarer så fick jag mersmak;))
Åhhh, kan man inte ha en PT i både häst och hundträning ALLTID och hittat en VÄLDIGT RIK man???? För inte kan man väl jobba och SAMTIDIGT nå eliten med både häst och hund??

Carina

Av Carina Andersson - 9 oktober 2014 12:14

I går var jag på äventyr under förmiddagen för att sen pyssla i stallet och rida Amy.
När jag skulle hämta in en ensam Io i hagen möttes jag av en gnäggande häst;))
Jag inbillar mig att det är MIG hon blir glad över att se och inte moroten jag har i fickan;))
Om inget annat, så blev jag glad över hälsningen!!

På kvällen var det sista gången för Allmän lydnadskursen med Aima och hon var riktigt duktig.
Vi fick också våra diplom och jag måste ju skryta lite och visa HUR duktig tjej vi har!!!

Carina

Så stolt matte;))))

Ovido - Quiz & Flashcards