Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Carina Andersson - 16 oktober 2014 23:41

Skåne är INTE platt!!!! För de som fortfarande tvivlar så kan JAG påstå att staden Lund inte är det i alla fall!!! Jag har jobbat i hemtjänsten idag på en ganska så central enhet och då det innefattade den så kallade kulturen, de äldre delarna av stan, så var det bara att gilla läget och cykla;((
Cykla kan ju i och för sig vars ganska skönt om vädret tillåter men idag hade himlen bestämt sig för att öppna sig och regnet öste ner......
Snacka om att få lön få mödan.......jag menar; Vem kan få betalt för att motionera????
Annars har väl dagen flutit på, i ordets rätta bemärkelse och efter jobb körde jag till stallet. Återigen fick jag mockningshjälp av mannen då jag skulle träna Amy för Carina.
Amy var så otroligt fin i kväll och det är inte utan man känner ett styng av avund gentemot sin eminente tränare!! Jag har en häst som verkligen är fin men då jag själv tränar så känns det som man tränar på en glad amatör nivå men så räcker det att Carina säger, lite si och lite så och rätt som det är så känns det som både jag och hästen är på medelsvår nivå:)))))
Tänk om man bara kunde en bråkdel av alla dessa kunskaper.........
Efter en varm skön dusch ( som jag längtat) och en varm brasa i kaminen samt mat så känner jag mig mer än nöjd med dagen!!!!!!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards