Alla inlägg den 8 december 2014

Av Carina Andersson - 8 december 2014 00:27

Okej, nu vet jag definitivt hur det känns eller åtminstone hörs när man drabbats av punktering på alla fyra däcken;(((............
Min annars, åldern till trots, tysta V70 har vintersulorna på, från och med idag och själv har jag redan, krasst konstaterat att jag längtar till våren..........REDAN!!!!
Fy, för sören att behöva lyssna till det brölandet ända till mars!!!!!!;((((
Invigningsdagen har inneburit allt annat än vinterväglag......det har regnat, oavbrutet hela dagen!!

Annars en ganska hygglig Andra Advent: Sovmorgon med Ischias smärtor;(, lördags frukost på söndag då sonen lanade med en kompis igår (i ärlighetens namn så hade jag o mannen lördagsfrukost i alla fall, i går, som sig bör) fast rätt okej med en smarrig frukost idag med;)
Åkte till stallet och jag mockade o Bosse la på dem där däcken. Min snälla treåring visade rodeo konster i hagen som jag valde att inte se, utan inbillade mig att det jag sett, hade jag inte sett..........
Hade bestämt mig för en uteritt på Amy och lagom till jag var färdig med boxar o Amy så öppnade himlen sig....
Hur som frångick jag inte min plan utan red ut. Det blåste o regnade ganska rejält men en härlig tur i alla fall.
Avtalade med Zandra om en ny klippning på Amy i morgon (inte alls längesen sist men väldigt behövligt) Sen är det tjockare innetäcke som gäller!
Tog in Ia, Fia (Io's smeknamn) och gjorde vid henne och sen var det bara att åka hem, fika och sen till jobb.
Har haft en bra kväll med bra, trevliga kolleger så kvällen gick hyfsat snabbt!
Mys med vovvar och nu soffan, internet, Facebook och varvar ner......
Carina
P.s Ja, just det.....måste ju smörja in mig med Tigerbalsam för den dj......la ryggen;(((

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards