Alla inlägg den 10 december 2014

Av Carina Andersson - 10 december 2014 00:23

Fridag och sovmorgon! Kunde unna mig en frukost i lugn o ro för att sen göra lite på den där ständiga "att göra listan"
En tur till Ystad, handla lite och sen hem.
Senare eftermiddag körde jag till stallet, mockade o red både Amy o Io. Båda så fantastiskt duktiga o ambitiösa! Io växer, både bokstavligen men även i mina ögon och hjärta!
Hon är så otroligt härlig o personlig häst!
I dag var vi många i ridhuset o tillika en Islänning som Io tyckte var väldigt läskig;)
Hon bjöd mig på ett tvärstopp och därefter ett steg som hette duga;)))
Stackars Islänningen fick många lååååånga blickar efter sig o bara den frustade så blev Io brydd;))))
Väldigt sen middag i kväll, för den skull, inte mindre god utan tvärtom!
Kanske inte så lyckat men vad gör man??
Har julpyntat ett av fönstren i kväll och ska bara kompletteras lite för att få till det lilla extra, annars nöjd med resultatet! Hoppas kunna bifoga bild under morgondagen.

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards