Alla inlägg den 14 december 2014

Av Carina Andersson - 14 december 2014 22:04

Söndag och Tredje Advent.....
Inga klappar inköpta, än men det kommer! Snart är det dags att göra brunkålen, köttbullarna, det grova brödet samt gröten. Känner ingen stress..........inte ännu, i alla fall.......
Just nu känner jag mig bara som en urvriden lasa;( Är så himla slut i hela kroppen och knoppen med för den delen och hade någon sagt, redan klockan 18:00 ca: Men gå du o lägg dig för natten, så hade jag tackat och tagit emot;)
Men snart är det tid för sängen och tror jag tar en Ipren också, om inget annat, så i förebyggande syfte.......
Idag red jag Io i ridhuset och sen tog jag ut Amy på en härlig runda, så himla skönt!
Många timmars frisk luft är kanske det som gjort att jag känner mig som jag gör.....
I går var vi på den årliga julfesten i stallet och som vanligt hade vi en väldigt trevlig kväll tillsammans med härliga människor och mycket god mat!!
Vi spelade julklapps spelet och vi lyckades få ihop hela fem paket, där jag blev extra glad för en julemus som redan bosatt sig i vårt pyntade julfönster;))

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards