Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Carina Andersson - 14 augusti 2014 21:01

Fridag och passat på att göra en del ärenden. Jag var bland annat och beställde en ny ridhjälm då den jag har trycker i framkanten;(
Nu ska även jag bli sportig och rida i lättviktshjälm;)
En tur till stallet och efter mockning så lastade jag Amy och körde hem. På vår härliga runda i lite lagom lunkande så stötte vi på en rådjurs bock och jag har aldrig varit så nära något vilt tidigare! Det var max tre meter i mellan oss och jag kan undra vem som var mest intresserad av oss tre;)
Jag bad till dem högre makterna att jag skulle kunna få det på bild och yes, jag lyckades!
Tur med vädret med.......när jag lastade på igen så började det att regna.....
Amy blev ompysslad och transporten städad och sen var det Io's tur att bli motionerad;)
Hon blev lite stissig då en del unghästar kallade på henne men efter lite spring (av henne) så började hon fokusera på mig;) Duktig tjej!
Nu ska vovvarna få mat och sen är det dags för oss att få en välbehövlig middag, sent men det blir grillat!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards