Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Carina Andersson - 21 augusti 2014 23:33

Bifogar ett par bilder från dagen;)
Carina

Io tömkörs av Carina!

Fina tjejer i skogen idag;)
Från vänster : Wilma, Aima, Betty o Alice

Av Carina Andersson - 21 augusti 2014 23:08

Som jag LÄNGTAT!!! Efter månader med tränings uppehåll så var det äntligen dags att träna Amy för Carina igen!! Jag var taggad till tusen och nu skulle jag få ett "kvitto" på om jag lagt min träning rätt;)
Lite pirrigt med men det visade sig att vi var på rätt väg men enstaka fin justeringar! Riktigt skoj och snacka om att få mersmak!!
Carina hjälpte mig med Io idag och tömkörning stod på schemat för denna unga, långbenta "lilla" dam;)))
Mycket kan jag lära mig men att tömköra........njae, då skulle jag nog inte garantera vem av oss som blev eller var tömkörd..........Carina är så himla duktig på det......också!!;)))
Senare kväll en härlig men blöt tur i skogen med en imponerande skara om fyra Vita Herdar i skogen, representanter var Wilma med dotter Alice, Bettan med dotter Aima, Emily och jag;)
Halva skogen var invaderad med orienterare men vi fick många positiva kommentarer om tjejerna;)
Väl hemma igen, en varm och så härlig dusch, grillad mat och premiär för mys eldning i kaminen!
Nu är jag mer än nöjd;)))

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards