Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Carina Andersson - 20 augusti 2014 23:49

En semesterdag från jobb men har inte legat på latsidan precis......
Telefonärende som skulle göras, tvättmaskinen som skulle snurra och försöka få i ordning på ovanvåningen sen minsta sonen flyttat ut. Flyttat o flyttat........i ärlighetens namn endast 4-5 meter då han övertagit mellan sonens krypin i en separat byggnad till huset. Nu har vi ett eget litet allrum ( där vi, med all säkerhet inte kommer att vara, ett kontor ( kan ju vara praktiskt) samt ett gästrum.
Jag har som sagt semester från jobb i tron på att jag skulle kunna röja allt samt hinna med att röja garaget med men som läget är nu så kan jag nog vara glad om jag hinner få i ordning ovanvåningen....
I bland känns det som man tar en sak och lägger en annan.......:(((
Vid middagstid efter vovvarna varit ute, gav jag upp och åkte till stallet. Mockade o red Amy o sen Io. Kan inte nog glädjas åt dessa fina hästar!!;)))
På kvällen Allmän lydnads kurs med duktiga Aima, tillsammans med Emily och fina Alice!;))
Minsta sonen imponerade i matlagnings kunskaper och fick middag serverad och ett extra tag på den där ovanvåningen.......

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards