Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Carina Andersson - 4 maj 2011 22:12

Jobbat idag och det har varit en bra dag! Träffat många o alltid lika trevliga arbetskolleger, skoj! 

I kväll har jag tränat med Amy för Carina o det gick, som alltid (när Carina tränar oss) bra! Det är tävling till helgen. 


Angående våra andra fyrbenta så har en del av hundarna varit på utställning. Vi var i Falsterbo/Skanör Brukshundsklubb på annandag påsk o då ställdes Millie, Wilma o Betty med mycket bra resultat. Millie blev BIR o hon var jätteduktig! Pigg o alert var hon och hade STOR koll var matte hade godiset o ställde sig, till stor del, upp sig själv  

"Lilla" Bettan blev BIR valp o skötte sig strålande! Wilma fick nöja sig med en slät etta. Vilket hon tog igen i Smålandsstenar helgen därpå! Där fick Wilma "betyget" Exellent!! Jätteroligt! Betty var absolut, som sig bör, inte sämre! BIR valp även här och trea i gruppen!! Lägg till en STRÅLANDE kritik, så har ni en supernöjd matte o husse!!  

Millie o Kellie var också med och det blev minst sagt jobbigt! Jag anmälde nämligen fyra hundar till denna utställningen, då de skulle ha samma domare o bedömas i samma men då vi kom fram upptäckte vi att det var domarändring...... Alltså kändes det lite smått stressat då vi var tvungna att hålla reda på båda ringarna....... My visade Kellie, som alltid, till sin fördel men idag så fick båda tjejerna nöja sig med Very Good. Men jag var nöjd med deras insats! Duktiga tjejer allesamman o helt okomplicerat, så sätt, att de har förmågan att prestera men sen koppla av!


Våren har eller trodde vi i alla fall, var kommen men de senaste dagarna har vi fått skrapa rutorna på bilarna  JAG är i alla fall glad över att vi inte planterat ut vårblommorna ännu! Fast vi har hunnit påbörja första "etappen" i trädgården. Gräset är klippt och en del rabatter har rensats. 


I kväll har jag anmält Wilma o Betty till en ny utställning. 


Allt för ikväll!


Carina

P.s Som JÄTTEGÄRNA vill ha en vit IPhone 4!!!!!!!!!

Läser du detta Bosse, så vet du vad du kan överraska mig med;;;)) Glöm inte det lila skalet o det ska vara en 32 mp o med samma nummer;;)) Puss o Kram Älskling  

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards