Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Carina Andersson - 7 maj 2011 21:44

Jag har nämligen fått min efterlängtade VITA IPhone 4!!!! 

Har en JÄTTESNÄLL man!!!! ( vilket jag oftast brukar säga också till honom)

Inte bara för ovanstående, för i går bytte han däcken på hästtransporten och idag har han varit så jättegullig o ombesörjt så att allt är klart till tävlingen i morgon med Amy!! Jag har INTE "legat" på sofflocket precis.......Jobbade i går kväll och sen infann jag mig på hemmaklubben 07:35, min första fridag och gjorde min funktionärsdag till 19:00!! LÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag men jag har sett många fina hästar o ritter, skoj!!! 

Det har varit ett underbart väder idag och hundarna har varit ute mycket o länge!

Snart är det sängdax men först ska jag ta min invanda "surfarrunda" och kanske hitta lite roliga o nyttiga? appar till min nya mobil 


Carina 

Ovido - Quiz & Flashcards