Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Carina Andersson - 8 augusti 2011 20:51

Antar att jag ska skriva några rader, om inte annat så för syns skull! Jag har ju börjat jobba efter semestern och längtar redan till nästa års semester!!!! Njae, så illa är det väl ändå inte, det är rättså skönt att komma in i rutinerna igen, fast kroppen o hjärnan ska ju också vara "med" på noterna!! 

Man säger det varenda år MEN detta året så har sommaren gått alldeles för FORT;;(( 

Vädret har väl varit si sådär fast nu kan man ju bara hoppas att vi får en härlig bridsommar! Fick föresten höra av en vårdtagare som jag kom hem till att snart är det bara 4 månader kvar till jul.........Kul va???? 

Nogtjatat om väder o vind; Jag tränar med Amy för fullt! Det är svettigt värre i mellanåt men SUPER häftigt då vi närmar oss allt fler AHA! upplevelser och KÄNSLAN bara innfinner sig!!!!!! Jag ÄLSKAR min häst och jag ÄLSKAR dressyr!!!! 

Bosse ÄLSKAR ( eller NOT!!!) mullvadarna i trädgården, både de befintliga samt den vita "sorten"...........De har i maskopi gjort upp en plan som går ut på, vem som gräver mest samt störst hål i vår gräsmatta! De vita leder.........

Kellie har åkt på "träningsläger" till My. Det är utställning på lördag och jag hoppas träningen ger resultat för jag SAKNAR henne redan;;;(((( 

Mille FÄLLER o Freya har börjat löpa. Har bokat tider till HD röntgen men dessa tider ska avbokas då tikarna helt säkert kommer att börja löpa, en efter en.....


Allt för nu!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards