Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Carina Andersson - 29 augusti 2011 23:47

Jag kan lova att det var en skön känsla igår, efter den intensiva helgen, att man hade en dag X-tra ledigt, så att säga!!! 

Körde sonen till skolan idag och väl hemkommen så vilade jag o vovvarna oss! VÄLDIGT skönt!!

Har gjort som jag behagat och haft lagom "styrfart" idag. Putsat sadeln, gjorden och mina stövlar. Åkte till stallet och mockade, kopplade släpet och gjorde Amy fin. Träning för Kerstin som gick jättebra!!! ROLIGT, ROLIGT!!!!!! Jag är så himla glad för möjligheten att träna för så duktiga, pedagogiska samt kompetenta tränare som Carina o Kerstin!!!!! 

På kvällen var jag o Bitte ute på Rönneberga och tittade på Michan när hon tränade sin superfina Luna!!


Nu har nog fasen hösten kommit.........Det har regnat, blåst och mörknar det gör det redan vid 21:00;;((( 

Hur kommer man må i november??????


Här kommer ett litet axplock av foto som jag tagit och redigerat, från bröllopet i småland mellan Malle o Nicklas:


Carina

       

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards