Alla inlägg under september 2013

Av Carina Andersson - 14 september 2013 22:28

Ja, åter dags för ett "dagens I - Landsproblem";) Jag har nämligen, efter att ha varit en trogen IPhone användare gått över till Android och skaffat mig en Samsung Galaxy 4S. Än så länge tror jag att jag trivs ganska bra med den nya mobilen men visst, mycket nytt att lära om den tekniken. En fantastisk kamera har den, i alla fall!
Utställning för Bettan idag i Sofiero. Det blev ett slätt Excellent. Känns väl sådär;(
Tjejerna fick varsitt urläckert utställningskoppel idag! Wilma fick ett lila läderkoppel med bling bling och Bettan fick ett i rosa;)) 600:- fattigare men jag kunde inte låta bli;)
I kväll har vi gjort en god Minnestrone soppa, och god äppelkaka till dessert. Några vedträn i kaminen och varsitt glas gott, rött vin;)
Nu ska jag snart uppsöka min goa säng och försöka kurera min huvudvärk. I morgon är det bad av den sista collien och sen är alla vovvarna fina igen, skönt!

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards