Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Carina Andersson - 24 juni 2013 22:05

Valparna har nu lämnat oss och är sedan igår hos sina nya familjer. Jag skulle ljuga om jag ens tänkte tanken att jag inte saknar dem för det gör jag, oerhört! De har varit en ljusglimt i vardagen, ett sant glädjeämne och nu är allt tyst och tomt här hemma........

Men jag gläder mig åt valparnas nya, underbara familjer och vilken härlig tid de har framför sig!! Jag har redan fått sms och mail om att allting går så bra och att valparna redan har funnit sig tillrätta! Vi har också fått bilder och jag hoppas jag ska kunna vidarbefodra dessa via Bloggen! 

En valpträff är redan inbokad;)) 


Carina


P.s Gå gärna in på hemsidan www.pocketbay.se och titta under fliken Våra Kullar. Där kan ni se fina bilder på valparna med deras nya familjer!

Ovido - Quiz & Flashcards