Direktlänk till inlägg 22 augusti 2014

FREDAG O HÄRLIGT MED STUBB

Av Carina Andersson - 22 augusti 2014 22:31

Bosse semesterdag och så mycket som stod på "schemat", visst, kanske inte det roligaste men vi måste få lite struktur på hemmet, garage, förråd och ja, jag vet inte vad......Tidsoptimist som man är så är det bara att inse att man inte hinner med allt vad man vill och borde....
Nu är i alla fall ovanvåningen till vår belåtenhet och nu återstår "bara" garage och förråd och lite annat smått o gott;) Har i alla fall tilltro att vi hinner med det vi ska, hösten är lååååång!
Jag unnade mig ett break och körde till stallet och kunde inte bli lägligare än att ha möjligheten att hänga med Carina, Anna L och Yrsa på en härlig tur på stubben!! Det blåste och det i kombination med ett härligt, inbjudande stubbfält gjorde hästarna LADDADE;))) Riktigt roligt;)))
Io vilade idag men mockade och pysslade med båda flickorna för att sen hem och röja igen;)
Det gick, bortsett från ryggont, betydligt smidigare efter stallbesöket;)
Nu håller vi kväll!

Carina

 
 
Ingen bild

Sussi

24 augusti 2014 17:54

Så fin Io ser ut att vara, hon liknar hästen i böckerna om Britta och Silver om du kommer ihåg dem. Här är allt bra och jag hoppas att det gäller hos er också. Kramar till dig och familjen. Sussi

Carina Andersson

25 augusti 2014 23:30

HEJ Suss!!!

Det ska vara DU som kommenterar;)) Så himla glad jag blev!!;))
Jo, tack "lilla" Io är jättefin och, ja......kanske liknar hon Silver men vet vem jag tänker på???
Min absoluta favorit bok som barn/tonåring......Maria o Blå Prinsen!!!!
Jag tänkte på både dig o Hanne med familjer på vägen hem i kväll och att vi, som alltid ska hitta en datum då vi kan ses! Det är definitivt vår TUR!!!
Kramar till er alla!!!
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards