Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Carina Andersson - 30 mars 2014 21:53

Så var ytterligare en helg gången och de har ju alltid en förmåga att passera snabbt förbi;(
Vi har ju haft ett otroligt vårväder denna helg!
Jag hade planerat en massa som jag hade velat göra, bland annat rida men då vädret var som det var, så fick jag omstrukturera mina planer. Det har i stället blivit bad av samtliga hundar här hemma så nu går alla omkring med väldoftande, glänsande pälsar;) Tassar och klor är klippta och det är så skönt! Jag tror faktiskt att hundarna njuter lika mycket som mig!
Efter allt badande och fönande så liknande både tvättstuga och uterum som en orkan dragit förbi så i dag har det varit prio på att städa dessa!
Valparna har också fått njutit av vädret en kort stund och det är så himla roligt att se deras miner när man släpper ut dem i ”stora världen”. Kameran kom fram och nya bilder finns på hemsidan!
I morgon börjar jag jobba efter min valpledighet och just i dag är det med blandade känslor jag lämnar över till Bosse……….Hade det varit ok att ringa  chefen i morgon och kanske fått skjuta på ledigheten lite till????

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards