Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Carina Andersson - 9 juli 2010 22:22

Puh, vilken värme!!! Egentligen ska man ju inte klaga men idag har det väl bara varit FÖR VARMT!! O det är egentligen inte värmen som sådan utan det är det där fuktiga o klibbande värmen som är sååå äcklig!!  


En annan VÄLDIGT POSITIV sak är: Vårt sovrum är FÄRDIGT!!!  Se bild nedan!!

Det blev. om jag själv fick säga det: VÄLDIGT FINT och jag känner mig näst intill kunglig då jag lägger mig på kvällen!!! JÄTTEROLIGT!!!!


Jag har också köpt en klänning till dotterns bröllop! Härlig färg o modell men mer än så kan jag inte säga.......


Vi har föresten sålt vårt hundsläp igen.......Med närmare eftertanke så kommer vi nog inte att använda det så frekvent som jag hoppats och då känns det lite väl kostsamt att ha det stående på garageuppfarten. 


Har lite mycket om mig just nu men antar att man får "beta" av efterhand......

Lite nya bilder måste jag visa er!!!

Häromdagen lastade jag Amy o körde ner till Barsebäck där My har Venus. Tillsammans så red vi en härlig runda.......Det enda som vi alla fyra kunde uppleva som ett störande moment var alla j......vla insekter!!!


Carina


HÄR ÄR EN BILD PÅ HELA VÅRT EKIPAGE




AMY TYCKER OM ATT KUNNA TITTA UT

     


"DEN KUNGLIGA SVITEN"

   CHARMIG, LITE GAMMALDAGS INRAMNING


MIN MAMMA SÄGER ATT MAN SKA HA LINNE NÄR DET ÄR SOMMAR O VARMT::))  

   SEN VILL HON ATT JAG SKA POSERA VID DIVERSE SAKER MED....

  


ANTINGEN UPPE PÅ STUBBEN ELLER SOM HÄR, BREDVID, MEN KOLLA: JAG BUSAR MED HENNE O HAR EN TVÄTTBOLL I MUNNEN!!!

  

HÄR LIGGER JAG FINT MEN KOLLA MIN LILLA TUNGA;)

   LIVET LEKER!!!

  


Ovido - Quiz & Flashcards