Alla inlägg den 6 september 2010

Av Carina Andersson - 6 september 2010 21:40

Ja, det går väl upp o ner med bloggandet......I bland känner man bara inte för att skriva;( 

Har tävlat med Amy i lördags och ingen behöver fråga om hur det gick om jag säger att jag rev protokollet efter ritten  

Amy gick bra, hade bra tempo/takt i sin arbetstrav. Hon var följsam och bra i form och det enda att anmärka på var mer "tryck" i ökningarna! En större miss då hon bröt ner efter en ökad galopp men ökningen som sådan var bra  

Som alltid är Trolleholms Ryttarförening en trevlig plats att tävla på! Duktiga funktionärer.......Heja Bitte!!!! o SUPERGODA KAKOR  

Nästa tävling blir i Eslöv!! TRÄNA, TRÄNA o åter TRÄNA!!!

I dag har vi bara njutit av en härlig tur på stubben, jag o Amy!!!! Underbart väder!!! 


Wilma o jag har varit på kurs i kväll. Hon är sååååå duktig lilla tjejen!!!! Mina nya brukskläder var praktiska o sköna!! 

Jag får väl befria Bosse från renoveringen en träningskväll så att han kan filma oss!! 


Såg en märklig artikel i SSD om en mamma som valde att inte könsbestämma sitt barn.........Barnet hette ett neutralt namn o gick ibland under benämningen DET???!!!!!! Stackars unge......Det kan ju bli förvirrande  

Anledningen till att mamman valde att göra så, var för att barnet "flickan" /"pojken" inte skulle hamna i nåt givet "könsfack"............


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards