Alla inlägg den 19 september 2010

Av Carina Andersson - 19 september 2010 22:32

Det är väl trevligt att höra att man är saknad;;) Fick nämligen höra det av Millie o Kellie´s uppfödare, Karen i Danmark idag. Hon saknade mina blogginlägg, så håll till godo Karen......Här kommer då ett litet inlägg  

Inte minst så har du ju redan hört att den "lilla" blå, Kellie har fått första pris med HP på utställningen i Lund i dag!! En UNDERBAR tjej!!!!!!! Bosse kallar henne jämnt för snygga tjejen o hon kryper bara upp i famnen på honom o "skrattar"!!!!

Du, Laila o Anne MÅSTE bara komma över en dag, när vi fått i ordning på husrenovering samt fått pälsar o hundar i kondition........you know what I mean;;))


Vår andra "lilla" stjärna.........Hon blev ju VIT igen efter ett välförtjänt BAD  ......Wilma!!! Gjorde sin debut utställning i dag med bravur!!! Hon fick ett första pris med hederspris o vann sin klass!!!!!!! Jätteroligt!!! Vad månde det bliva av dessa två LOVANDE tjejer!!!

Vi hade en UNDERBAR men BLÅSIG dag i Lund. En STOR ELOGE vill jag ge till Eva W, Nalle o Johan som kom o supportade oss, alla, idag!!!! Grattis också Eva, till kommande födelsedag!!!!! Roligt var det också att träffa collievänner, hundar men också att göra nya bekantskaper inom Vit Herdehund! 


Efter en utställningsdag så blir både hundar samt en själv, helt SLUT! Men jag hann med ett besök i stallet samt att jag har röstat idag. Så får man väl se om det blir något bättre.........Men jag antar att det blir som efter schlagerfestivalen........Fel låt/ eller i detta fallet......fel parti som vann.......


Carina



Men här är vår vinnare!!!!


Wilma o jag busar

  

Får jag pussa dig???!!!!!

  


MEN HALLÅ.......Akta mina öron!!!

  


Wilma rörde sig fint o var väldigt lyhörd på mig

  


Kan stå fint med!

  

Ovido - Quiz & Flashcards