Alla inlägg den 27 september 2010

Av Carina Andersson - 27 september 2010 22:00

Nu börjar träden skifta i färg och en del håller på att fälla sina blad. Kastanjerna på marken med sin härliga färg, ja, nu är hösten här!! Om inget annat märker man det på tempen o blåsten;((( För min del får det gärna vara höst. Jag tycker om den, oftast, klara luften o alla färger. Det är också lite mysigt med mörkret, man kan tända ljus o mysa lite mer. Nackdelen är regnandet o att dagen automatiskt blir kortare  Hur ska man nu hinna, allt det där man inte hann innan?????

Fördelen är att man inte behöver hålla på med trädgården! 


Annars är det som vanligt hos Andersson o Company. Jag har jobbat idag. Åkte in om djuraffären o köpte mat till vuxna hundar. Snart är jag väl stamkund där!

Köpte även en dummie till Wilma, som jag provat ikväll på klubben. 

Hem o släppte ut vovvarna. Bytade om till stallkläder o åkte till Amy. Gud, så skönt det är att hon är klippt!!! Jag mockade o sen red vi ut. Det blev lite trav men annars var det bara att skritta. Lite pussar, mysa o godis o sen hem. Av med stallkläderna o på med hundkläderna! Wilma skulle på kurs på klubben. Så himla duktig hon är, den tjejen!!! Jag har henne lös o hon lyssnar kanon!!! Hon uppskattade sin nya dummie o kampade med glädje idag!!!! Häftigt!!  

Hem sen o gav Wilma mat, duschade, fixade med tvätten o nu, äntligen har jag SATT mig med en kopp kaffe!!! Aktiv dag med andra ord!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards