Alla inlägg den 23 september 2010

Av Carina Andersson - 23 september 2010 22:58

Nej, det är, som tur är, ingen Elsa 80+ som satt tofflorna utan jag har varit o klippt mig!!!! Ingen permanent här mer  

Nu är jag väldigt kortklippt med en väldigt mörkbrun hårfärg med inslag av mörkare lila inslag. Jag blev så himla nöjd med det! Det är liksom mer jag!!


Annars har jag inte gjort så mycket idag på grund av en envis huvudvärk som inte ville ge med sig  

Wilma, den lilla busan har gjort desto mer.......

Hon började i morse med att "fiska" ner smörpaketet från diskbänken o slickade i sig med välbehag......Som väl är så var det inte så mycket kvar i paketet. 

Nästa grej hon gjorde var att hon kände sig ensam bland de andra sex hundarna då jag låg o vilade. Normalt sätt så kan ingen av de andra hundarna ta sig in i vårt sovrum, på grund av grind med mera men detta var inget som hindrade Wilma

( hur hon nu bar sig åt????????). Jag vaknade nämligen till o när jag tittade över sängaveln så kom där bara ett par stora vita öron passerande, kusligt likt en hajfena, från en icke så okänd filmrulle   


Jag slutar inte förundra samt uppskatta att studera hundarnas beteende då de leker tillsammans. Framför allt är det tjejerna som leker så att det står härliga till! Kellie o Wilma brukar leka tafatt o de turas ofta om vem som jagar vem. I bland blir de dock lite förbryllade, då har de ingen aning om vem som jagar vem. Millie deltar hon också men gärna lite bredvid o nästan alltid med någon leksak i munnen. HÄRLIGA är dem!!!


I kväll skulle jag träna Amy för Carina. Upptäckte att Amy tappat en sko. Hon får förhoppningsvis en ny i morgon. Träningen gick jättebra o Amy har förbättrats oerhört mycket på kort tid. Plus att där finns mer att utveckla!!! SUPERROLIGT!!!!

Tävling på söndag. Två klasser med Amy o Carina!! SPÄNNANDE!!


Carina


Jag före klippningen

   

Efter


  

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards