Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

LYCKAD UTSTÄLLNINGSHELG

Av Carina Andersson - 28 maj 2011 20:29

Tiiiiiiidigt uppe idag, utställning i Burlöv med Wilma, Betty samt att jag skulle visa Charlie åt My o Rickard. 

Charlie var först ut och det var allt lite nervöst........Dels vill man ju att det ska gå extra bra när man visar någon annans hund och jag hade ju lite press på mig då My visade Kellie, så förtjänstfullt i Malmö samt att Charlie faktiskt blev BIR i fjol, på samma utställningsplats!

Men det visade sig att min "oro" var onödig........Charlie skötte sig exemplariskt o domaren smälte........Exellent, CK, CERT o BÄST I RASEN!!!!

Behöver jag skriva att det var ROLIGT att ringa My o berätta de goda nyheterna???


Okey, bra början.....

Nästa hund ut var Betty. Hon är så otroligt duktig!!!! På dagen 7 månader gammal så ställer hon sig, mer eller mindre, själv upp sig o må hända att det är min blivande "show" hund!!!! Hon gillar verkligen att visa upp sig!! Domaren ger henne ett 1:a pris, HP samt BIR Valp!!! Kritiken var i superlativ, helt i genom o på slutet på kritiklappen skriver domaren " Mycket framgångsrik Valp"!!!  

Nästa tjej ut var Wilma.......som fick Exellent!!!!!

Jag är supernöjd!! Framför allt med hundarna som är sååå otroligt duktiga samt dagen som sådan!! 


Roligt som vanligt att träffa likasinnade, "galna" människor som sig själv för det är allt lite galet att stiga upp f.......n så tidigt för att åka på utställning MEN

ROLIGT är det!!! Och vansinnig tur med vädret idag!!!!


Carina

 
 
Yvonne K

Yvonne K

28 maj 2011 22:26

Stort Grattis till kanonfina resultat, såå roligt:)))

Kramar :))

http://yvonnek.bloggplatsen.se

Carina Andersson

28 maj 2011 23:21

Hej Yvonne!

Jättetack för grattishälsningen!! Jo, det var en häftig dag;) En sådan dag, då man önskar man kunde trycka på rewind, fast med mindre puls;;))
Kram
Carina

 
Ingen bild

My

28 maj 2011 22:58

tack så hemskt mycket mamma för fint. Visande av Charlie. Nu väntat vi bara på att få se lite bilder också. Kramisar en stolt ägare och dotter:)

Carina Andersson

28 maj 2011 23:19

Hej Loppa!

Det var inga problem som sagt!;)) Dessvärre vet jag inte hur jag ska kunna lägga upp bilderna på FB, då de ligger i min telefon! I värsta fall får du visa mig när ni kommer;;) Men han blev fin;)
Roligt att kunna göra lite nytta!!

Kram
Mamma

 
Ingen bild

Ewa och Azko

7 juni 2011 07:43

Grattis till de fina resultaten! De går ju lysande =)

Carina Andersson

7 juni 2011 11:32

Hej Ewa!!

Jätteroligt att du också hittat till bloggen!!
Jag brukar skriva av mig, rättså regelbundet men ibland kan det ta dagar innan jag är motiverad igen...

Jo, tack! Det har gått bra för hundarna, generellt sätt, på den senaste tidens utställningar! Inte för utan, att man blir taggad;;)) Just nu har vi ingen utställning i det närmsta men planer finns;;)
Hoppas att allt är bra med er!

Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards