Alla inlägg den 11 november 2013

Av Carina Andersson - 11 november 2013 22:06

Puh, det var lite drygt att stiga upp i morse;( Har sovit så gott och det enda smolket i bägaren var att jag vaknade knappt en halvtimme innan klockan ringde;(
Jobbat ute i hemtjänsten idag och jag kan lova att det var riktigt KALLT att cykla!! Helt klart dags att ta på mössa och vantar!
Varit uppe i stallet och ridit Amy och fick svart på vitt att tiden går snabbt när man har roligt;)) När jag trodde jag hade ridit 20-25 minuter så hade jag, i verkligheten ridit lite drygt 45:)))
I kväll har jag unnat mig lyxen med Emily's och Alice fina present till mig, Bodyscrub! Nu är man len som en barn rumpa på hela kroppen;))) Känns otroligt skönt och extra gott efter en så här kall, frusen dag!!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards