Alla inlägg den 26 november 2013

Av Carina Andersson - 26 november 2013 22:01

Ledig och så skönt med sovmorgon! Mötas av en strålande sol, frukost och sen en härlig skogspromenad med tjejerna och Lucky;) Fast jag kan inte låta bli att lägga in en liten brasklapp av irritation.... Om man kommer på en skogsstig med ett par, tre hundar, alla kopplade och man där till går åt sidan, rent av stannar för att släppa fram joggare eller möten kan man då inte kosta på sig ett enkelt tack!!?? Vi brukar möta många men det är inte likamånga som tackar!;(

Hör inte det till normalt folkavett?? Jag kan lova om hundarna inte varit kopplade eller om dem råkat komma ivägen för dessa surkartar, då hade dem minsann kunnat öppnat munnen! SUCK!


Efter skogen blev det ett par ärenden och jag fick köpt nya, lite varmare ridhandskar och två tjockare tröjor att rida i.

Fast väl ute i stallet i kväll så upptäckte jag att jag hade behövt ett par nya tyglar. Alltid är det nåt;)

Tja, det var väl min dag i stora drag och det har varit härligt att vara hemma och myst med vovvarna!


Carina

Vy från idag. I bakgrunden skymtar Öresund och Danmark

Bettan kisar mot solen;)

   

Ovido - Quiz & Flashcards