Alla inlägg den 22 november 2013

Av Carina Andersson - 22 november 2013 23:29

Och kanske för att jag inte Bloggat så mycket under en tid, så kommer bara en kortare sammanfattning om dagen;)

Har haft en trist huvudvärk, läs migrän och som inte velat släppa av i ett par dagar;( Huvudsaken är i alla fall att det går allt längre mellan gångerna och att värken i sig, inte är så intensiv!

I dag skulle jag jobba kväll så det stod sovmorgon på "schemat";)

Jag och vovvarna har varit allmänt slappa men i bland kan man behöva sådana dagar med. Har lekt med den nya datorn och fått en hel del aha upplevelser;) Nu behöver jag bara lite program och ett bra bord och sen ska jag fixa med en ny hemsida! Är också sugen på att ta en massa nya kort och lägga upp!


Carina

Av Carina Andersson - 22 november 2013 10:50

Nytt Blogginlägg finns att läsa på hemsidan;)

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards