Alla inlägg den 13 november 2010

Av Carina Andersson - 13 november 2010 20:30

I dag har jag haft en heldag i stallet  Amy behövde klippas igen( "bara" för tredje gången i höst) och stackars häst säger jag bara........Jag är ju inte så van vid att klippa häst, har bara gjort det med hjälp, en gång innan. Men Amy var super duktig o inte minst, tålmodig och slutresultatet blev faktiskt inte så illa!! Efter klippningen red jag ut, skönt men blåsigt.

Väl hemma igen tog jag en väl behövlig dusch o sen åt vi en god fiskgratäng som Bosse varit snäll o lagat.

På "himma" fronten har vi satt upp vår nya tavla och projektor duk. Tror nog, otroligt nog, att man kan säga; Nu är vi KLARA!!!!

Så........VAD SKA VI NU GÖRA????  

Nu i kväll blir det bara att slappa framför TV:n o se den sjuke filmen; Liar, Liar med Jim Carey.


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards