Alla inlägg den 14 november 2010

Av Carina Andersson - 14 november 2010 21:31

Inte min uppgift att säga......egentligen men Bosse blev uppvaktad, som sig bör, av barnen. Av killarna, ordnad med hjälp av mig.......en välbehövlig hjälp till kaffekoppen eller ölen, kanske?? Två brickor i metall att lägga över armstödet till den nya soffan. Jag får också användning av den ena........som stöd till laptopen  

Däremot hade My o Rickard bjudit hem oss att äta middag o en jättegod sådan!! Tårta till kaffet o sen tittade vi på filmen från bröllopet. Jätteroligt att se! Tårarna var nära på att komma, igen!! Naturligtvis så blev det en massa gullande med valparna!! De är sååååå underbara! 

Våra hundar satt som frimärke på våra kläder när vi kom hem, en MASSA konstiga lukter! 


Tidigare idag var jag o tittade på dressyrtävling i Trolleholm. Snacka om att få mersmak! Nu du, Amy gumman......Nu ska vi LADDA!!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards