Alla inlägg den 29 november 2010

Av Carina Andersson - 29 november 2010 22:51

Ja, eller höga förväntningar.......Det är i alla fall vad vi ser fram emot, till vår blivande bebis!!  

Bebisen är en Vit Herdehunds tik från Malin på Sunnantorp´s Kennel. Hon föddes den 28/10 i en kull på 9 stycken valpar. Hennes namn är, som rubriken antydde; Sunnantorp´s Great Expectations men här hemma kommer hon att kallas för Betty! Det var Bosses kluriga förslag på namn, då vi har Wilma innan. Tänk på Familjen Flinta.........Fred Flinta´s fru.....Wilma, tänk Barney´s fru.....BETTY   


Hennes föräldrar är inte mindre än:

SUCH Zigi vom Terlüner Schloss och SUCH NOUCH FIUCH DKUCH LP1 LP 2 SVCH samt KORAD Sunnantorp´s Eifur Eskingur. Jag/vi är så innerligt glada över möjligheten att äga ytterligare en underbar individ från Kennel Sunnantorp!!! 

Mer info o bilder kommer! 


Förkylningen släpper inte......Har en fruktansvärd hosta, snörvlar mycket o känner mig allmänt färdig......I kväll har jag försökt att ta död på baskeluskerna med hjälp av whiskey! Men tror att det hade mer effekt på mig än på förkylningen.....

VARNING för skåpsupande  


Häromdagen var jag, Bosse o flickorna ute på en timmesrunda i skogen. Vädret var underbart o vi njöt i fulla drag! Här lite bilder......


Carina



Saxtorps Sjöarna

  

Ett snöigt vattendrag

  

Lite rolig bild.....Wilmas öron skymmer nästan Kellie

  

Men Kellie, sån linslus o primadonna hon är, ser till att hamna i rampljuset

  

Wilma älskar snön

  

Jag o alla tjejerna

  

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards