Alla inlägg den 17 november 2010

Av Carina Andersson - 17 november 2010 22:02

Har haft en period då jag inte känt mig alltför bra. Trodde ett tag att det kunde bero på all stress man haft i samband med, under o efter renoveringen men jag vet i katten. I onsdags, i förra veckan, fick jag problem med migrän och den släppte av efter 4 -5 dagar o sen började jag få ont igen men på andra sidan huvudet.......Har nog fått svaret på det problemet. Börjar nämligen bli förkyld så det är säkert bihålorna som spökar  


I dag har jag varit ledig och jag vaknade i och för sig, när övriga familjen gick upp men jag somnade faktiskt om och sussade gott ett par timmar till. Mathias var även han, ledig, så vi tog Kellie o Wilma på en 5 km tur i skogen. Mathias var skittaskig mot Wilma....Jag sa till honom att gå i väg o gömma sig och jag stod kvar med hundarna på stigen. Efter ett tag ( jag såg vart han gick och vek av) så visade jag Wilma på stigen/märket och sa till henne att leta. Vi började med koppel på men sen släppte jag henne. Hon sprang precis som Mathias gått och vek av där han vikit av och sen såg jag henne snirkla runt men utan att hon hittade honom. Det visar sig att den taskiga sonen, det "försvunna föremålet" har klättrat upp i ett träd!!!!!!! Han berättar för mig att Wilma uppehöllt sig under trädet ett par/tre gånger men sen gått........STACKARS Wilma!!! Hon fick mycket beröm av matte i alla fall!!!!


På kvällen red jag Amy och vi tränade på sidvärts förflyttningar samt öppnor och slutor. I morgon är det bara lite jogging som gäller.


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards