Alla inlägg den 20 november 2010

Av Carina Andersson - 20 november 2010 18:14

I dag har vi varit på årets sista utställning med Wilma. Efter att ha masat sig upp, tidigt i ottan så drog vi i väg till Åstorp och VÄRLDENS KALLASTE ridhus  Jag kan lova att de har en minst lika kall ishall!!! ( detta grundar sig på egna erfarenheter från sönernas hockeytid) 

Wilma var jätteduktig, som alltid! Hon tog det hela med ro och var väldigt fokuserad på mig. Hon ställde upp o rörde sig bra men det hjälpte inte riktigt idag. Domaren var rättså tuff o Wilma föll väl inte honom i smaken.......Nå, så är det; Se det som en bra miljöträning, haft roligt och träffat likasinnade ( lika galna människor som, mer eller mindre, frivilligt ställer klockan på väckning en lördag morgon, för att sen spendera den i ett skitkallt ridhus) glömma mindre bra resultat och SE VIDARE!! 

Nu är både Wilma, Bosse och jag VÄLDIGT trötta o frusna. Men ser fram emot god mat! Bosse gör himmagjord pizza o paj  Tror inte att jag vågar ta ett glas vin.......Då däckar jag!!!


Grattis till er alla som det gick bra för idag!! Framför allt till Lena på Frostflake - Vit Herdehund och till Mats, Yvonne o Hans - Collie, långhår och inte minst Wilmas "kursare" Amiga -  Howavart ägare, Eva o Björn


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards