Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Carina Andersson - 17 augusti 2010 21:19

Som ni inte visste va? 


Regnat har det också gjort........för er som inte upptäckt det  


I dag har jag jobbat. Lunds kommun har ju infört rökförbud under arbetstid, vilket innebär att jag snusar i stället:) Funkar väl ganska ok men till frukost var jag ordentligt röksugen!

I slutet av förra veckan la jag in en annons på blocket om vår soffa. Fick ett par snabba svar o går kom nummer två ut o tittade. De hade släp med sig, betalade utan prut o tog med sig soffan!!! Så just nu är vi sofflösa;)) Fast å andra sidan så har vi inte nåt vardagsrum att sitta i heller;)

I kväll har jag varit på valpkurs med Wilma. Det var sista gången:( Men vi har redan allmänt oss till en fortsättningskurs o på måndag ska vi på aktivitetsträff med grillning på klubben!

Wilma var helt suveränt duktig idag!! JÄTTEROLIGT!! Hon gör väldigt bra reklam för sin ras då en kursare, med schäfer är helt betagen i henne! ( funderar på att köpa Vit Herdehund)


På tal om hundar: I dag var Wilma o Kellie helt dråpliga att titta på!! Kellie sprang runt vår ena häck, Wilma i sin tur lägger sig på "lur" runt andra sidan. Kellie kommer runt, går ganska så nonchalant förbi Wilma ( som inte riktigt kan avläsa vad Kellie ska göra) o sen när hon har passerat Wilma, så "angriper" hon  

Så här håller de på, säkert en fem, sex gånger!! Det var så himla roligt att se dem!!


Finns det någon som kan rekommendera en RIKTIGT BRA bok till mig??? Jag har inget att läsa! Jag försökte mig på Grottbjörnens folk men jag ORKAR inte!!


Carina 

Ovido - Quiz & Flashcards