Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Carina Andersson - 15 augusti 2010 22:08

Så har då vår "lilla" dotter fått sina drömmars prins!! O inte var det så längesen som hon bara var vår lilla tjej!

I går, den 14/8 så gifte sig My o Rickard i Vitaby kyrka och vilket bröllop det blev!! Det fanns inget som hade lämnats åt slumpen utan allt var planerat med största omsorg! Kyrkan ligger i det natursköna österlen. Det var en liten kyrka som därmed blir mer personlig. Efter den fina vigselakten med fin musik, solistsång och många glädjetårar så samlades vi på kyrkbacken och fick släppa upp hjärt formade helium ballonger i skyn ( också detta arrangerat av brudparet). Det var nästan så man kunde tro att vädergudarna också var styrda, då bruden endast fick lite regn i "kronan" i övrigt så var vi förskonade för regn, åtminstone till de viktigaste ögonblicken. Därefter så åkte vi i samlad trupp till Bjärsjöladgårdsslott dit brudparet anlände med häst o vagn och det var en upplevelse att se dessa två stora frieserhingstar som lyste med uppgiften!


I den del av slottet där festen höllts var smyckad och dekorerad av My o Rickard. De hade gjort fina bordsplaneringskort, satt upp foto av respektive gäster och lite personligt om var o en av oss. Detta visar verkligen hur omtänksamma My o Rickard är; De ville även "lyfta" fram var o en som är betydelsefulla för dem!!Vi åt underbar mat o drack gott. Alla trevliga människor som var där och alla fina tal som höllts!!! Senare på kvällen var det dans med DJ!

Jag kan inte återge denna dag i detalj med allt det fina, underbara som vi upplevt, tillsammans med My o Rickard.....då skulle jag fylla "nätet"!!


I stället väljer jag att delge några bilder och åter igen ( jag vet inte vilken gång i ordningen) uttrycka mitt varmaste tack o lyckönskningar till brudparet....

Det har varit en UNDERBAR dag som jag ALDRIG glömmer o LYCKA till!!!!


Kramar

Mamma, Carina


     

           

Ovido - Quiz & Flashcards